donderdag 26 december 2013

Dijnselburg amp 8: monteren



De grotere onderdelen, behalve de trafo's, zijn in het chassis gemonteerd. Rechts onder zie je de XLR en Jack inputs. Daarnaast een knop, dat wordt de présence regeling. Beetje vreemde plek, maar voorop was geen plaats meer. In de originele amp zat hier een draadpotmeter, die via een condensator de luidsprekeruitgang naar aarde verbond. Een beetje vreemde manier om een hoog af regeling te maken...
Je ziet vier grote gaten. Hierin zaten de oude grote elco's, die vervangen zijn door nieuwe en kleine, die gewoon onder het chassis passen. 


De gloeidraad bekabeling zit er al in, evenals de smoorspoel. Ik wacht nog op vier steuntjes. Twee zitten er al in. Ik bouw eerst 1 pre amp af zodat ik wat kan experimenteren. Als hij goed is, dan maak ik de andere drie. Ook de eindtrap test ik apart als hij af is en de voeding natuurlijk als eerste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten